2020. szeptember 24., csütörtök

Cyma Cm.121s mosfet edition, Desert Eagle airsoft pisztoly, AEP - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Címben jelölt, vadiúj, nullkilométeres AEP pisztoly. Nekem csak a cső alatti szereléksín kellett volna róla, de végül nem tudtam arra használni, amire akartam, így a teljes gyári csomag eladó, minden eredeti tartozékával: gyorstöltő, USB-s akkutöltő, egy darab tár és maga a pisztoly, ami a következőket tudja: papíron 200fps 0. 2 BB-vel (220 mérve), automata és félautomata módok, 800mAh(! ), gyárilag fixre vezetékelt 7. 4V lipo akku és mosfet, 1kg tömeg, műanyag tok, fém szán.
Nem mondanám, hogy másodlagosnak tökéletes, a mérete okán és elsődlegesnek is inkább télen vagy CQB-ra, de ekkora mordállyal mindig móka rohangászni. Aki DE fan, az érti, aki nem, az úgyse veszi meg vagy próbálja ki.
Ha személyesen vennéd át (elég pontosan megadtam preferált átvételi helyeket, a Vatera szabályzatnak megfelelve), arra kérlek, hogy leütés után vedd fel velem a kapcsolatot és egyeztessünk. Ne nekem kelljen utánamenni, hogy akkor mit is szeretnél.
Ha személyesen nem tudod/akarod átvenni, akkor GLS futárral küldöm - és csak azzal, a jelölt áron. Az utalás beérkezte után rendelem meg a szállítást, így a pénz beérkezési időpontjától függően pár nap alatt nálad lesz a cucc (ha délelőtt utalsz, akkor 2, ha este, akkor 3 munkanap).
Leütés után egy héten belül kérem megoldani a fizetést/átvételt (de minimum a jelentkezést), ellenkező esetben az ajánlat részemről érvényét veszti és újra meghirdetem, negatív értékelés adása mellett. Alku nincs.

Jelenlegi ára: 20 000 Ft
Az aukció vége: 2020-09-25 10:47 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése